18. december 2023

Vetschool advent kalender - LYT MED

​Annika Norman og Charlotte Bjørnvad har sammen med værterne fra programmet "Vildt Naturligt" på P1, lavet 3 spændende programmer.

Disse 3 stemningsfyldte, faktaspækkede, lærerige og virkeligt underholdende optagelser vil blive sendt som en "julekalender" føljeton omkring veterinærskolen i december måned og et lille bonusafsnit omkring nytår;  ”Hvad dør dyr egentlig af?”, hvor Charlotte og Mads Frost Bertelsen fra ZOO supplerer hinanden.

Første program "Er der en dyrlæge til stede?" sendes på P1, mandag den 4. december kl. 10.03 - KLIK HER FOR AT LYTTE TIL UDSENDELSEN NU

afsnit #2 "Krigsskader og dyr i sprit", mandag den 11. december kl. 10.03.
KLIK HER FOR AT LYTTE TIL UDSENDELSEN NU

afsnit #3 "Misfostre, indavl og nye tider", mandag den 18. december kl. 10.03.
KLIK HER FOR AT LYTTE TIL UDSENDELSEN NU.

I alle tilfælde vil de enkelte episoder også være tilgængelige som podcast fra DR Lyd og andre platforme fra morgenstunden de pågældende mandage.

Disse udsendelser markerer således afslutningen på et fantastisk 250 års jubilæumsår, hvor vi med stolthed kan se tilbage på både selve fejringen den 11 maj 2023 og det år som snart er gået.
Festdagen kan "genopleves" via linket her