9. februar 2021

EAEVE akkrediteringsbesøget udsættes nok engang

Så har COVID19 endnu engang sat en kæp i hjulet for EAEVE’s planlagte akkreditering af Vetschool.

Det planlagte EAEVE akkrediteringsbesøg d. 8-12 marts er nu blevet aflyst, da det er umuligt at gennemføre grundet de gældende indrejseregler og restriktioner for møder m.v. Det er så tredje gang besøget aflyses, da vi også måtte aflyse i april og september 2020. Der arbejdes nu på at finde en ny dato, engang i anden halvdel af 2021.

Vores selvevalueringsrapport, som vi sendte til EAAVE i februar 2020, vil stadig være gældende, men bliver suppleret med et addendum der omhandler effekter og vores håndtering af COVID19 situationen. Vetschools akkrediteringsstatus vil (igen) blive forlænget, indtil vi har resultatet af et kommende visitationsbesøg.

Peter Holm,
Leder af Skolen for Veterinærmedicin og Husdyrvidenskab