29. september 2020

Ny dato for det udskudte EAEVE akkrediteringsbesøg

Besøget finder sted i dagene 8. til 12. marts 2021.

Efter at Covid19 umuliggjorde det planlagte EAEVE / ESEVT akkrediteringsbesøg - først i marts/april og siden i september - er det nu planen, at teamet af otte internationale eksperter fra EAEVE (the European Association of Establishments for Veterinary Education) skal besøge Veterinærskolen i perioden 8. til 12. marts 2021. Teamets arbejde tager stadig udgangspunkt i den “selvevalueringsrapport” som medarbejdere fra de to veterinærinstitutter og fra AUS har udarbejdet i fællesskab.

Besøgsprogrammet vil følge samme retningslinjer og tidslinje som planlagt for det seneste aflyste besøg, så EAEVE-teamet vil i løbet af ugen aflægge besøg på Frederiksberg og i Taastrup og mødes med undervisere og studerende, såvel som med ledelsen, administration, eksterne interessenter mv.

Mere info om program for besøget vil følge som vi nærmer os marts.